Poduzeća u Hrvatskoj trenutno svu snagu ulažu u naplatu i upravljanje likvidnom imovinom. Na seminaru 25. studenoga (četvrtak) u Puli ćemo naučiti gdje ostvariti kvalitetne uštede i gdje su zone u kojima se nalaze rezerve koje nam pomažu u poticanju likvidnosti. Usvojit ćemo znanja o kontrolingu prodaje i kontrolingu ključnih kupaca, odnosno kako upravljati ključnim kupcima i prodajom te kako poboljšati strukturu potraživanja i njihovu rentabilnost. Naučit ćemo kako prodajni uvjeti utječu na rezultat poslovanja te kako analizirati njihovu osjetljivost.
Iz edukacije izdvajamo:
- zadaci kontrolinga prodaje
- ABC analiza prodaje - Paretovo pravilo
- prosječan nakup - jedan od osnovnih kontrolerskih podataka
- životni vijek proizvoda
- poslovna poluga - kako upravljati troškovima u prodaji
- prodajne i marketinške aktivnosti - kako izmjeriti ulaganja
- kako procijeniti rentabilnost naših kupaca te rentabilnost prodaje
- različiti prodajni uvjeti i njihov utjecaj na rezultat - kako napraviti analizu osjetljivosti
- uvjeti prodaje prema kategoriji kupaca
- analiza prodaje i rentabilnost proizvoda
- kako napraviti analizu promjene cijena, a kako analizu potraživanja i monitoring kupaca
- jesmo li ikada izračunali troškove nenaplaćenih potraživanja
- pokazatelji i njihova važnost za ključne kupce - rentabilnost, koeficijent obrtaja potraživanja, likvidnost, zaduženost
- vremenski nizovi - statistika u službi informiranja i odlučivanja
Edukacija je namijenjena:
- vlasnicima i upravi poduzeća
- menadžmentu koji radi na poslovima upravljanja poduzećem
- menadžmentu koji radi na poslovima kontrolinga i upravljanja kupcima
- svima koji rade na poslovima kontrolinga
- voditeljima komercijale, prodaje i marketinga
U slučaju da se grupa ne popuni, seminar se odgađa do popune.