Kako uvesti, organizirati te održavati uspješni kontroling u bankama, ali i drugim financijskim institucijama, pitanja su na koja se neprestano traži odgovor više. Uspješnost već odavno nije stvar slučaja, već ovisi o svjesnosti o tome na kojim centrima odgovornosti nastaje te kojim se "proizvodima" ostvaruje. Uspješnost financijskih institucija ovisi o uspješnosti gospodarstva u cjelini i o znanju kako i gdje ulagati. Uspješnost ovisi i o tome koje pokazatelje poduzeća koje želimo financirati trebamo pratiti.
Na Altiusovoj edukaciji 23. i 24. veljače (utorak i srijeda) obnovit ćemo znanja iz područja kontrolinga i steći nova. Raspravit ćemo kako približiti "proizvode" iz portfelja za građanstvo svim građanima da bismo povećali njihovu prodaju, ali i proširili tržišni udio. Naučit ćemo kako izmjeriti koliko smo u tome uspješni i prodajemo li one proizvode koje nam je najlakše prodati ili one na kojima najviše zarađujemo. Naučit ćemo i kako ustrojiti te provesti kontroling troškova i prodaje te kako uvesti porezni kontroling i porezno planiranje na području domaćeg i međunarodnog oporezivanja. Edukacija će nam pomoći da svoju uspješnost podignemo na višu razinu.
Iz edukacije izdvajamo:
-
kako organizirati uspješni kontroling
-
gdje je mjesto kontrolinga u organizacijskoj strukturi banaka i drugih financijskih institucija - kontroling i njegove funkcije i zadaci
-
objekti kontrolinga
-
kako teče metodologija uvođenja kontrolinga
-
odnos kontrolinga i drugih funkcija u poduzeću
-
kontroling i računovodstvo (partneri ili suparnici) - kako ustrojiti računovodstvo koje je upotrebljivo za kontroling
-
financijski izvještaji banaka - informacije za kontroling
-
benchmarking - instrument suvremenog kontrolinga - što drugi rade bolje od nas
-
kontroling prodaje - koji su naši proizvodi "zvijezde", a koji "psi"
-
kako ulagati tamo gdje se očekuju najveći dobici - pokazatelji financijske analize poduzeća koja želimo financirati
-
kako čitati "između redova" financijske izvještaje poduzeća koja želimo financirati
-
kako primijeniti kontroling u marketingu
-
izvještaji iz kontrolinga - najvažniji oblik komunikacije s menadžmentom, ali i sa svim drugim funkcijama
-
porezni kontroling i porezno planiranje - što uključuje:
-
izmjene Zakona i Pravilnika o porezu na dodanu vrijednost - oporezivanje banaka i drugih financijskih institucija - NOVOSTI
-
Zakon i Pravilnik o porezu na dobit - primjena MSFI-a - specifičnosti
-
transferne cijene i "seljenje" dobiti - metodologija njihovog utvrđivanja
-
ugovori o izbjegavanju dvostrukog oporezivanja (dohodak i dobit) - usporedba - gdje (u kojoj zemlji regije) nam se više isplati
-
zaposliti regionalne menadžere
Edukacija je namijenjena:
-
upravi i voditeljima banaka i drugih financijskih institucija (štedionica, štednih banaka, kreditnih unija, stambenih štedionica)
-
upravi i voditeljima koji rade na poslovima kontrolinga banaka i drugih financijskih institucija
-
upravi i voditeljima koji rade na poslovima upravljanja troškovima te poslovima financija i računovodstva
-
svima koji rade na poslovima plana i analize
-
osobama koje rade na svim operativnim poslovima, a željele bi znati više
Nakon završene edukacije svaki polaznik dobit će Altiusov certifikat.
Dar za najsretnijeg polaznika!