Povećajte profit svojeg poduzeća praćenjem troškova prema centrima odgovornosti, proizvodima, uslugama, robi, poslovnim procesima i aktivnostima, kupcima…
Troškovno, odnosno upravljačko računovodstvo srce je kontrolinga, njegovog uvođenja i razvoja. Kreirati ga prema nositeljima iznimno je zahtjevan zadatak i u potpunosti se razlikuje od praćenja troškova prema pravilima financijskog računovodstva. Bez njegovog kreiranja nije moguće uvoditi i razvijati kontroling, a korist od uvođenja su brojne: praćenje troškova prema centrima odgovornosti, proizvodima, uslugama, robi, poslovnim procesima i aktivnostima, kupcima, regijama, menadžerima... i to sve odjednom. Na radionici ćemo vam prezentirati troškovne tablice, sukladno AORI metodologiji uvođenja kontrolinga. Stoga, ne propustite doći na radionicu 1. srpnja (utorak) u Zagrebu i svakako ponesite slučajeve iz svoje prakse.
Iz edukacije izdvajamo:
-
uloga troškova u poslovanju i njihova kategorizacija
-
izgradnja troškovnog računovodstva
-
izgradnja kontrolinga troškova
-
razvrstavanje troškova (posebnosti direktnih i indirektnih troškova te fiksnih i varijabilnih troškova) - RADIONICA
-
opći troškovi i ključevi za njihov raspored - istine i zablude
-
apsorpcijski i varijabilni pristup troškovima (računovodstveni i kontrolerski pogled)
-
kontribucije centara odgovornosti i kontribucije proizvoda, usluga i robe
-
granični i oportunitetni troškovi
-
activity based costing - može li zaživjeti?
-
planiranje troškova, ABC analiza troškova i poslovna poluga
-
određivanje cijene - uvjetovano razinom troškovne strukture
-
BCG matrica i njezina veza s troškovnim sustavom
-
kako „šnitati“ izvještaj o sveobuhvatnoj dobiti - veza kontrolinga i računovodstva
-
simulacijski modeli - kako promjena troškovne strukture utječe na uspješnost poduzeća - RADIONICA
-
kako odrediti troškove koji su važni za donošenje poslovnih odluka i mjerenje uspješnosti poslovanja
-
kako uspostaviti uspješan program za smanjenje troškova te provesti upitnike
Edukacija je namijenjena:
-
upravi i voditeljima koji rade na poslovima upravljanja
-
upravi i voditeljima koji rade na poslovima kontrolinga
-
upravi i voditeljima koji rade na drugim rukovodećim poslovima
-
vlasnicima poduzeća koji žele poboljšati svoje poslovanje i strukturu bilance te implementirati tehnike upravljanja poduzećem
-
menadžerima koji imaju zadatak unaprijediti poslovanje poduzeća
-
voditeljima komercijale, prodaje i marketinga, nabave i proizvodnje
-
voditeljima financija i računovodstva
Svaki polaznik dobit će Altiusov certifikat.