Ovu edukaciju moguće je pratiti s posla ili od kuće putem aplikacije
Tijekom radionice polaznici će naučiti kako ispravno primijeniti različite metode planiranja te odabrati metodu planiranja čiji će rezultat prikazati najvjerojatniju budućnost
Zaduženi ste za izradu poslovnog plana prodaje, a niste sigurni kako kreirati plan koji će predstavljati pomalo ambiciozne, ali prvenstveno ostvarive poslovne ciljeve. Poslovni plan prodaje jedan je od najvažnijih planova u organizaciji s obzirom da iz njega proizlaze planovi ostalih sektora u poduzeću. Iz tog razloga iznimno je važno da poslovni plan prodaje bude pouzdan.
Na temelju podataka o ostvarenju u prethodnom razdoblju možete kreirate planove na način da povijesno ostvarenje korigirate za određeni postotak u skladu s organizacijskim ciljevima. No, takav pristup često skriva zamku. Razlog tome je činjenica da se poslovni rezultat najčešće ne kreće linearno u određenom smjeru jer je podložan različitim vanjskim, ali i unutarnjim utjecajima kao što su primjerice sezonalnost, marketinške kampanje, makroekonomsko okruženje i slično. Iz tog razloga potrebno je analizirati podatke o proteklom poslovanju te kreirani plan testirati koristeći neke od metoda planiranja:
Na konkretnim podacima polaznici će:
Radionica je namijenjena: