Tijekom radionice polaznici će naučiti kako ispravno primijeniti različite metode planiranja te odabrati metodu planiranja čiji će rezultat prikazati najvjerojatniju budućnost
Zaduženi ste za izradu poslovnog plana prodaje, a niste sigurni kako kreirati plan koji će predstavljati pomalo ambiciozne, ali prvenstveno ostvarive poslovne ciljeve. Poslovni plan prodaje jedan je od najvažnijih planova u organizaciji s obzirom da iz njega proizlaze planovi ostalih sektora u poduzeću. Iz tog razloga iznimno je važno da poslovni plan prodaje bude pouzdan.
Na temelju podataka o ostvarenju u prethodnom razdoblju možete kreirate planove na način da povijesno ostvarenje korigirate za određeni postotak u skladu s organizacijskim ciljevima. No, takav pristup često skriva zamku. Razlog tome je činjenica da se poslovni rezultat najčešće ne kreće linearno u određenom smjeru jer je podložan različitim vanjskim, ali i unutarnjim utjecajima kao što su primjerice sezonalnost, marketinške kampanje, makroekonomsko okruženje i slično. Iz tog razloga potrebno je analizirati podatke o proteklom poslovanju te kreirani plan testirati koristeći neke od metoda planiranja:
Na konkretnim podacima polaznici će:
Radionica je namijenjena: