Kako procijeniti vrijednost i potencijale kupaca – Edukacije – Altius

Jednodnevna radionica

Kako procijeniti vrijednost i potencijale kupaca

Nema novih termina održavanja
Ova edukacija posljednje je održana 13.6.2024.

Ovu edukaciju moguće je pratiti s posla ili od kuće putem aplikacije GoToMeeting - udaljeno praćenje edukacije

Što učiniti kada...

  • prodaja raste, ali nema dobiti?
  • nemamo jasan sustav praćenja prodaje
  • upravljanje troškovima prodaje traži detaljnu analizu poslovne poluge, a nismo sigurni od kuda krenuti
  • nam se čini da imamo puno marketinških ulaganja, a malo koristi
  • nismo sigurni koji kupci donose najveću profitabilnost
  • nismo sigurni u profitabilnost robe, proizvoda koji kupci kupuju
  • treba krenuti u vrednovanje kupaca, a nemamo jasne kriterije vrednovanja
  • nismo sigurno ponašamo li se u asortimanu kao KANIBALI

Pridružite nam se na radionici 13. lipnja (četvrtak) u Zagrebu ili online.

Sadržaj radionice:

  • zadaci kontrolinga prodaje
  • kontroling prodajnih kanala (maloprodaja, kataloška, telefonska, ONLINE prodaja)
  • životni vijek proizvoda – fiksni i varijabilni troškovi baza uspješnog marketinga
  • poslovna poluga - kako upravljati troškovima u prodaji
  • zadaci kontrolinga kupaca i kontrolinga u key accountu
  • ABC analiza prodaje - Paretovo pravilo
  • kako prikupiti i koristiti podatke o sadašnjim i potencijalnim kupcima (poznavanje „starih“ i „novih“ kupaca)
  • različiti prodajni uvjeti i njihov utjecaj na rezultat - kako napraviti analizu osjetljivosti - uvjeti prodaje prema kategoriji kupaca
  • pokazatelji i njihova važnost za kupce - rentabilnost, koeficijent obrtaja potraživanja, likvidnost, zaduženost
  • razvoj novih proizvoda kao strategija rasta - koliko ulažemo i mjerimo li ulaganja
  • kako napraviti analizu promjene cijena, a kako analizu potraživanja i monitoring kupaca
  • analiza obujma prodaje koji ostvaruju kupci koji prvi puta kupuju
  • analiza obujma prodaje koji ostvare potrošači u ponovljenim kupnjama
  • kako izračunati stopu kanibalizacije
  • kako odrediti vrijednost kupaca

Edukacija je namijenjena:

  • upravi i voditeljima koji rade na poslovima kontrolinga
  • upravi i voditeljima koji rade na poslovima upravljanja kupcima
  • upravi i voditeljima koji rade na poslovima marketinga
  • upravi i voditeljima koji rade na drugim rukovodećim poslovima
  • vlasnicima poduzeća koji žele poboljšati svoje poslovanje i strukturu bilance te implementirati tehnike upravljanja ključnim kupcima i marketingom
  • menadžerima čiji je zadatak unaprijediti poslovanje poduzeća

Svaki polaznik dobit će Altiusov certifikat.

Voditelj financijskog kontrolinga – jednogodišnje usavršavanje Poslovnog učilišta Altius

Želite li saznati više o ovom jednogodišnjem usavršavanju? Preuzmite brošuru!

Nema novih termina održavanja
Ova edukacija prethodno je održana
13.6.2024.
Zagreb