Što učiniti kada...
- prodaja raste, ali nema dobiti?
- nemamo jasan sustav praćenja prodaje
- upravljanje troškovima prodaje traži detaljnu analizu poslovne poluge, a nismo sigurni od kuda krenuti
- nam se čini da imamo puno marketinških ulaganja, a malo koristi
- nismo sigurni koji kupci donose najveću profitabilnost
- nismo sigurni u profitabilnost robe, proizvoda koji kupci kupuju
- treba krenuti u vrednovanje kupaca, a nemamo jasne kriterije vrednovanja
- nismo sigurno ponašamo li se u asortimanu kao KANIBALI
Pridružite nam se na radionici 13. lipnja (četvrtak) u Zagrebu ili online.
Sadržaj radionice:
- zadaci kontrolinga prodaje
- kontroling prodajnih kanala (maloprodaja, kataloška, telefonska, ONLINE prodaja)
- životni vijek proizvoda – fiksni i varijabilni troškovi baza uspješnog marketinga
- poslovna poluga - kako upravljati troškovima u prodaji
- zadaci kontrolinga kupaca i kontrolinga u key accountu
- ABC analiza prodaje - Paretovo pravilo
- kako prikupiti i koristiti podatke o sadašnjim i potencijalnim kupcima (poznavanje „starih“ i „novih“ kupaca)
- različiti prodajni uvjeti i njihov utjecaj na rezultat - kako napraviti analizu osjetljivosti - uvjeti prodaje prema kategoriji kupaca
- pokazatelji i njihova važnost za kupce - rentabilnost, koeficijent obrtaja potraživanja, likvidnost, zaduženost
- razvoj novih proizvoda kao strategija rasta - koliko ulažemo i mjerimo li ulaganja
- kako napraviti analizu promjene cijena, a kako analizu potraživanja i monitoring kupaca
- analiza obujma prodaje koji ostvaruju kupci koji prvi puta kupuju
- analiza obujma prodaje koji ostvare potrošači u ponovljenim kupnjama
- kako izračunati stopu kanibalizacije
- kako odrediti vrijednost kupaca
Edukacija je namijenjena:
- upravi i voditeljima koji rade na poslovima kontrolinga
- upravi i voditeljima koji rade na poslovima upravljanja kupcima
- upravi i voditeljima koji rade na poslovima marketinga
- upravi i voditeljima koji rade na drugim rukovodećim poslovima
- vlasnicima poduzeća koji žele poboljšati svoje poslovanje i strukturu bilance te implementirati tehnike upravljanja ključnim kupcima i marketingom
- menadžerima čiji je zadatak unaprijediti poslovanje poduzeća
Svaki polaznik dobit će Altiusov certifikat.