Da bismo mogli odrediti KPI svakog centra odgovornosti (mjesta troška) prije svega trebamo znati strateške i operativne ciljeve poduzeća koji trebaju biti vertikalno i horizontalno povezani. Kako teče proces i koje ljude uključiti u proces kako bismo došli do ključnih pokazatelja uspješnosti (KPI) koje treba pratiti svaki centar odgovornosti (mjesto troška), pridružite nam se i saznajte na radionici 7. veljače (srijeda) u Zagrebu ili online.
Sadržaj radionice:
- određivanje strateških i operativnih ciljeva poduzeća
- odgovornost za ostvarivanje ciljeva poduzeća
- ciljevi centara odgovornosti
- kreiranje nositelja troška unutar već postojećih centara odgovornosti (mjesta troška)
- vertikalna i horizontalna povezanost ciljeva
- raspored troškova i prihoda prema nositeljima uspješnosti
- KPI karakteristični za centre odgovornosti (mjesta troška)
- određivanje KPI za prodaju
- određivanje KPI za nabavu
- određivanje KPI za proizvodnju
- određivanje KPI sektora poslovne podrške (financije i računovodstvo, ljudski potencijali i dr.)
- executive KPI
- određivanje sume varijabilnih i fiksnih troškova svakog centra odgovornosti (mjesta troška)
- određivanje ukupne visine overheada
- uravnoteženje ciljeva pomoću modela Balanced Score Card
Radionica je namijenjena:
- vlasnicima
- upravi i voditeljima koji rade na poslovima upravljanja
- upravi i voditeljima koji rade na poslovima kontrolinga
- menadžerima čiji je zadatak odrediti i pratiti KPI
- voditeljima prodaje, marketinga, nabave, proizvodnje koji sudjeluju u stvaranju u kreiranju KPI
- voditeljima sektora poslovne podrške
Svaki polaznik dobit će Altiusov certifikat.