Kako kroz Business Analyzer analizirati i upravljati troškovima rada (zaposlenika)? – Edukacije – Altius

Jednodnevna radionica

Kako kroz Business Analyzer analizirati i upravljati troškovima rada (zaposlenika)?

Nema novih termina održavanja
Ova edukacija posljednje je održana 18.2.2020.

Želite li saznati više o ovoj edukaciji?

Radionica je organizirana kroz rad na računalu i obradu studija slučaja jednog poduzeća – polaznici će sudjelovati  u provedbi analize troškova rada (zaposlenika). Polaznici će se provesti kroz dvije poslovne uloge, analitičara koji postavlja parametre analize i zaposlenika koji sudjeluju u analizi.

Radit će se pojedinačno (definiranje procesa na temelju predefiniranog predloška) i u grupama. Svaka grupa će imati zadatak doći do zaključka o potencijalnim unapređenjima vezano uz troškove zaposlenika. Unaprjeđivati profitabilnost kroz upravljanje troškovima rada možemo lakšim putem kroz tzv. „lomljenje“ procesa, ali i težim putem kroz njihovu analizu i postepeno unaprjeđenje. Business Analyzer nam omogućava da pronađemo zone u poslovanju koje vape za promjenama. Na radionici ćemo pokazati primjere iz prakse koji ukazuju na problematične procese, a koji značajno utječu na optimizaciju troškova zaposlenika i povećanje profitabilnosti kroz sustav Busieness Analyzer. RADI SE O UNAPRJEĐENJU NA TEMELJU ANALIZA, a ne samo intuicije. Cilj je pružanje informacija svim menadžerima kako bi kroz dobivene analize znali što točno treba raditi te gdje se nalaze potencijali za unaprjeđenje.

Metodologija koja se provodi kroz BI alat Business Analyser osigurava brzo i jednostavno prikupljanje i strukturiranje podataka. Dodatno, metodologija je univerzalna i primjenjiva u realnom sektoru te državnoj i javnoj upravi. Pridružite nam se na ovoj jedinstvenoj radionici 18. veljače (utorak) u Zagrebu.

Naučite kako:

  • Odabrati adekvatnu vrstu analize troškova rada (zaposlenika)
  • Implementirati analize troškova rada, procesa i organizacije u svoje svakodnevno poslovanje
  • Samostalno definirati ciljeve analize troškova rada i postaviti parametre analize za lakšu interpretaciju
  • Odrediti procese koji će biti analizirani, a koji imaju utjecaj na visinu troškova rada
  • Pružati podršku u odlučivanju o troškovima rada različitim korisnicima u organizaciji
  • Interpretirati rezultate dobivenih analiza troškova rada
  • Koristiti rezultate analiza troškova rada pri donošenju poslovnih odluka
  • Pratiti primjenu poslovnih odluka kroz periodično ponavljanje analiza
  • Efikasnije upravljati zaposlenicima

Iz radionice izdvajamo:

  • Kako prepoznati procese koji nam utječu na povećanje troškova rada i smanjenje profitabilnosti
  • Kako podijeliti procese unutar organizacije (temeljni, upravljački i procesi potpore) te uočiti kako svaki utječe na troškove rada
  • Kako postojeći procesi utječu na ciljeve organizacije i na upravljanje troškovima zaposlenika?
  • Provođenje analize koja će maksimalno podržati ciljeve organizacije i optimizaciju troškova zaposlenika
  • Kako dokumentirati svoje poslovne procese
  • Kako prezentirati ostvarene uštede

PRAKTIČNI PRIMJER:

I. Grupni zadatak

  • Definiranje ciljeva analize – na koji način ćemo kroz unaprjeđenje procesa smanjiti troškove zaposlenika
  • Postavljanje okvira analize

II. Samostalni zadatak - izrada studija slučaja – (polaznici će dobiti predefinirane procese jedne organizacijske jedinice poduzeća)

  • Razrada procesa u Excel predlošku s ciljem smanjenja troškova zaposlenika
  • Povlačenje podataka u Business Analyzer
  • Simuliranje popunjavanja podataka
  • Pregled rezultata
  • Prezentacija rezultata

Nakon završene radionice polaznici će moći:

  • Identificirati najvažnija mjesta za unapređenje procesa, ciljeva (organizacije), smanjenja troškova zaposlenika i profitabilnosti poduzeća
  • Unaprijediti dokumentiranost procesa
  • Ubrzati svoje izvještavanje, ali i donošenje odluka o troškovima zaposlenika
  • Poboljšati svoju komunikaciju sa sektorima unutar poduzeća
  • Provesti kontroling poslovnih procesa za sve strukture menadžmenta

Radionica je namijenjena:

  • vlasnicima poduzeća
  • upravi društva
  • izvršnim menadžerima
  • svim razinama menadžmenta koji radi na poslovima upravljanja
  • organizacijskim i procesno analitičkim odjelima
  • menadžerima kontrolinga i kontrolerima
  • poslovnim analitičarima
  • odjelima za upravljanje ljudskim resursima

Svaki polaznik dobit će Altiusov certifikat.

Galerija fotografija

Videozapisi

Voditelj financijskog kontrolinga – jednogodišnje usavršavanje Poslovnog učilišta Altius

Želite li saznati više o ovom jednogodišnjem usavršavanju? Preuzmite brošuru!

Nema novih termina održavanja
Ova edukacija prethodno je održana
18.2.2020.
Zagreb