Jedan od najvažnijih zadataka kontrolinga je da u suradnji s menadžerima kreira kontrolersku organizaciju. Radi se o strukturiranju centara odgovornosti i unutar njih nositelja troškova kako bi se potakla odgovornost svakog sektora unutar poduzeća. Dizajniranje kontrolerske organizacije podrazumijeva stvaranje INFORMACIJSKE INFRASTRUKTURE kao temelja menadžerskog izvještavanja. Time su stvoreni uvjeti za postavljanje ključnih pokazatelja uspješnosti svakog sektora u poduzeću. Stoga nam se pridružite na radionici 31. ožujka (srijeda) u Zagrebu na kojoj ćemo zajednički raditi na jednom opsežnom studiju slučaja nakon kojeg ćete biti osposobljeni za redizajn informacijske infrastrukture u svom poduzeću i kreiranje kontrolerske organizacije.
Kontaktirajte nas i zatražite članak - Dizajniranje centara odgovornosti u funkciji učinkovitosti poslovanja, autorice dr. sc. Andreja Švigir.
Iz radionice izdvajamo:
- kreiranje centara odgovornosti – studij slučaja
- kreiranje nositelja uspješnosti unutar već postojećih centara odgovornosti (mjesta troška) – studij slučaja
- ciljevi centara odgovornosti – studij slučaja kroz tablični prikaz
- primjena Balanced Score Carda u postavljanju KPI – studij slučaja
- vertikalna i horizontalna povezanost ciljeva – razvoj interne ekonomije poduzeća
- upravljanje kao temelj internih ekonomskih odnosa
- raspored troškova i prihoda prema nositeljima uspješnosti – studij slučaja
- alokacija troškova unutar i između centara odgovornosti – studij slučaja
- KPI karakteristični za centre odgovornosti (mjesta troška) – studij slučaja
- određivanje sume varijabilnih i fiksnih troškova svakog centra odgovornosti (mjesta troška)
- uloga internih marži u odlučivanju o outsourcingu – studij slučaja
- određivanje ukupne visine overheada i njihov raspored na centre odgovornosti koji generiraju rezultat poslovanja
Radionica je namijenjena:
- vlasnicima
- upravi i voditeljima koji rade na poslovima upravljanja
- upravi i voditeljima koji rade na poslovima kontrolinga
- menadžerima čiji je zadatak odrediti i pratiti KPI
- voditeljima komercijale, prodaje i marketinga, nabave i proizvodnje koji sudjeluju u stvaranju i kreiranju KPI
- voditeljima financija i računovodstva
Svaki polaznik dobit će Altiusov certifikat.