Jedan od najvažnijih zadataka kontrolinga je da u suradnji s menadžerima kreira centre odgovornosti i unutar njih nositelje uspješnosti kako bi se potakla odgovornost unutar organizacije te jasno definirali KPI svakog segmenta poslovanja. Kreiranje organizacije po modelu centara odgovornosti dovodi do povećanja efikasnosti organizacijskih jedinica što opet dovodi do povećanja efikasnosti poduzeća u cjelini. To se postiže osiguravanjem neophodnih pretpostavki u svrhu što efikasnijeg obavljanja primarnih funkcija svakog centra odgovornosti uz njihovo istodobno uklapanje u cjelinu organizacije. Kako to izgleda u praksi, saznajte na našoj radionici 17. rujna (utorak) u Zagrebu.
Radionica je namijenjena:
- vlasnicima
- upravi i voditeljima koji rade na poslovima upravljanja
- upravi i voditeljima koji rade na poslovima kontrolinga
- menadžerima čiji je zadatak odrediti i pratiti KPI
- voditeljima komercijale, prodaje i marketinga, nabave i proizvodnje koji sudjeluju u stvaranju u kreiranju KPI
- voditeljima financija i računovodstva
ZATRAŽITE DETALJNIJE INFORMACIJE O PROGRAMU, te preuzmite i e-članak
Dizajniranje centara odgovornosti u funkciji učinkovitosti poslovanja koji je za Vas napisala dr. sc. Andreja Švigir
Iz radionice izdvajamo:
- kreiranje centara odgovornosti – studij slučaja
- kreiranje nositelja uspješnosti unutar već postojećih centara odgovornosti (mjesta troška) – studij slučaja
- ciljevi centara odgovornosti – studij slučaja kroz tablični prikaz
- vertikalna i horizontalna povezanost ciljeva – razvoj interne ekonomije poduzeća
- upravljanje kao temelj internih ekonomskih odnosa
- raspored troškova i prihoda prema nositeljima uspješnosti – studij slučaja
- alokacija troškova unutar i između centara odgovornosti – studij slučaja
- KPI karakteristični za centre odgovornosti (mjesta troška) – studij slučaja
- određivanje sume varijabilnih i fiksnih troškova svakog centra odgovornosti (mjesta troška)
- uloga internih marži u odlučivanju o outsourcingu – studij slučaja
- određivanje ukupne visine overheada i njihov raspored na centre odgovornosti koji generiraju rezultat poslovanja