Kontroling usmjeren kupcima i marketingu – Edukacije – Altius

Jednodnevna radionica

Kontroling usmjeren kupcima i marketingu

Nema novih termina održavanja
Ova edukacija posljednje je održana 7.11.2017.

Iz edukacije izdvajamo:

  • usmjerenost kupcima – potrebe potrošača i kako ih motivirati na kupnju
  • mjerenje profitabilnosti kupaca – Pravilo banane
  • ABC analiza kupaca
  • vrednovanje kupaca prema raznim kriterijima – tko su naši najbolji kupci? Da li oni koji najviše kupuju ili oni na kojima najviše zarađujemo – SIMULACIJSKI MODEL – što ako izbacimo jedne ili druge? Kakva će nam biti operativna dobit?
  • Integrirani marketing, Content marketing i Marketinški miks
  • putanja razvoja novog proizvoda i unaprijeđenje starog asortimana
  • individualni rad: BCG matrica u funkciji marketinga – rad na računalima
  • marketing odluke (donošenje, realizacija, kontrola) – uvjeti neizvjesnosti, uvjeti rizika i uvjeti izvjesnosti – simulacijski modeli

Radionica je namijenjena:

  • upravi i voditeljima koji rade na poslovima upravljanja
  • upravi i voditeljima koji rade na poslovima kontrolinga
  • vlasnicima poduzeća koji žele uvoditi ili razvijati kontroling
  • menadžerima čiji je zadatak unaprijediti poslovanje poduzeća
  • voditeljima komercijale, prodaje i marketinga, nabave i proizvodnje
  • voditeljima financija i računovodstva
  • voditeljima sektora upravljanja ljudskim potencijalima

Svaki polaznik će dobiti Altiusov certifikat.

Nema novih termina održavanja
Ova edukacija prethodno je održana
29.10.2015.
Zagreb
3.11.2016.
Zagreb
7.11.2017.
Zagreb