usmjerenost kupcima – potrebe potrošača i kako ih motivirati na kupnju
mjerenje profitabilnosti kupaca – Pravilo banane
ABC analiza kupaca
vrednovanje kupaca prema raznim kriterijima – tko su naši najbolji kupci? Da li oni koji najviše kupuju ili oni na kojima najviše zarađujemo – SIMULACIJSKI MODEL – što ako izbacimo jedne ili druge? Kakva će nam biti operativna dobit?
Integrirani marketing, Content marketing i Marketinški miks
putanja razvoja novog proizvoda i unaprijeđenje starog asortimana
individualni rad: BCG matrica u funkciji marketinga – rad na računalima
marketing odluke (donošenje, realizacija, kontrola) – uvjeti neizvjesnosti, uvjeti rizika i uvjeti izvjesnosti – simulacijski modeli
Radionica je namijenjena:
upravi i voditeljima koji rade na poslovima upravljanja
upravi i voditeljima koji rade na poslovima kontrolinga
vlasnicima poduzeća koji žele uvoditi ili razvijati kontroling
menadžerima čiji je zadatak unaprijediti poslovanje poduzeća
voditeljima komercijale, prodaje i marketinga, nabave i proizvodnje