Konsolidacija je računovodstveni postupak neophodan kako bi korisnici konsolidiranih financijskih izvještaja donijeli kvalitetne poslovne odluke i to iz razloga jer konsolidirani financijski izvještaji sadrže podatke svih povezanih poduzeća koja se nalaze u vladajuće-ovisnom položaju. Tko su obveznici sastavljanja konsolidiranih financijskih izvještaja te kako teče proces konsolidacije? Kako postupati s međukompanijskim transakcijama, kako eliminirati interne prihode i nerealiziranu dobit koja se nalazi u zalihama te kako sastaviti konsolidacijske bilješke? Odgovore na ova, ali i mnoštvo drugih pitanja, potražite na Altiusovoj edukaciji 14. i 15. svibnja (utorak i srijeda) u Zagrebu.
Iz edukacije izdvajamo:
-
kako se definiraju povezana društva
-
tko je obveznik sastavljanja konsolidiranih financijskih izvještaja
-
kako teče postupak konsolidacije
-
kako sastaviti radne bilješke za konsolidaciju
-
konsolidacija na datum stjecanja
-
konsolidacija nakon stjecanja
-
kako eliminirati interne prihode i nerealiziranu dobit u zalihama
-
kako prikazati međukompanijska potraživanja i obveze
-
postupanja s goodwillom
-
transferne cijene i njihov utjecaj na pojedinačne i skupne financijske rezultate
-
gubitak iznad kapitala u konsolidiranim financijskim izvještajima
-
specifičnosti računovodstva povezanih društava
-
radionica:
-
primjer konsolidacije poduzeća koja posluju u zemlji
-
primjer konsolidacije poduzeća koja posluju i u zemlji i u inozemstvu
Edukacija je namijenjena:
-
upravi društva
-
svim razinama menadžmenta koji radi na poslovima upravljanja
-
svima koji sastavljaju konsolidirane financijske izvještaje
-
svima koji rade na poslovima financija i računovodstva i sudjeluju u postupcima konsolidacije financijskih izvještaja
-
internim i eksternim revizorima
Nakon završene edukacije svaki polaznik dobit će Altiusov certifikat.