Analiza poslovanja je neophodna kako bi znali ide li kompanija u “pravom” smjeru. Ono što nam je potrebno za tu analizu je poznavanje financijskih izvještaja kompanije. Nakon što znamo “gdje” i “kako” gledati, možemo dobiti naznake mogu li se u budućnosti (i zbog čega) očekivati poremećaji u poslovanju.
Kada naučimo čitati izvješća, vrlo brzo i jednostavno ih možemo reklasificirati (reorganizirati), kako bi bila prilagođena za daljnju analizu. Sljedeći korak je određivanje slobodnih novčanih tokova, nakon čega dolazimo do ključne točke u valuaciji poduzeća. Radi se o procjeni troška kapitala i troška duga te korištenju ovih parametara u DCF (Discounted Cash Flow) modelu.
Na edukaciji Analiza vrijednosti poduzeća 10. travnja (petak) u Zagrebu, na primjerima iz prakse ćemo obraditi sve faze procjene poduzeća, izračunati vrijednost kompanije te naš rezultat usporediti s onime što nam “daje” tržište kapitala.